0% Complete
English
صفحه اصلی
/
پانزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
Aspect-Based Sentiment Analysis of After-Sales Service Quality: A Case Study of Snowa and Competitors Using Digikala Reviews
نویسندگان :
Safiyeh Samadanian
1
Marjan Kaedi
2
1- دانشگاه اصفهان/گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان
2- دانشگاه اصفهان
کلمات کلیدی :
After-Sales Service،Aspect-Based Sentiment Analysis،Deep Learning،Multi-Label Classification
چکیده :
In recent years, aspect-based sentiment analysis has gained attention as a method for processing and summarizing customer reviews. This type of analysis aims to answer two main questions: First, which aspect of the product is the review referring to? Second, what is the customer’s sentiment towards that aspect? Given the importance of after-sales service quality in customer satisfaction, this study examines an aspect-based analysis of a set of reviews from Digikala regarding the after-sales service quality of three washing machine brands, including Snowa and its two competitors. Deep learning models are implemented and evaluated based on example-based and label-based metrics. At the end, an analysis is conducted on customer satisfaction with the quality of after-sales services for the three selected brands.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
A method for image steganography based on chaotic maps and advanced compression algorithms
Mohammad Yousefi Sorkhi
آرتمیا: پروتکل مسیریابی مبتنی بر انجمن و آگاه به نظم تماس در شبکة اجتماعی متحرک تأخیرپذیر
سعید مرادی - جمشید باقرزاده محاسفی
تشخیص خودکار اختلال عروقی ماکولا با عنوان عروق گسترش یافته در تصاویر آنژیوگرافی حاصل از تصویربرداری OCTA
راضیه گنجی - دکتر محسن ابراهیمی مقدم - دکتر رامین نوری نیا
تشخیص ارتباط معنایی در استکاورفلو با رمزگذار جمله جهانی
مجید دلیری - جعفر حبیبی - عیسی انامرادنژاد
ارائه یک مدل تصمیم گیری چند معیاره فازی به منظور بهبود دقت فرایند تصمیم گیری به هنگام اختلال هوانوردی
فاطمه عطا عبدالرزاق - نگار مجمع
Design and modeling of a waiter robot
Amin Mohammadnejad - Hami Tourajizadeh
A Hybrid Crow Search and Penguin Optimization Algorithm (CPMM) for Efficient Cloud Workflow Scheduling
Reza Akraminejad - Farhad Kazemipour - Mozhdeh Koreh Davoodi
An ESB-based Architecture for Authentication as a Service Through Enterprise Application Integration
Masoumeh Hashemi - Mehdi Sakhaei-nia - Morteza Yousef Sanati
A New Method Based on Deep Learning and Time Stabilization of the Propagation Path for Fake News Detection
Fatemeh Torgheh - Dr Mohammad Reza Keyvanpour - Dr Behrooz Masoumi
Vi-Net: A Deep Violent Flow Network for Violence Detection in Video Sequences
Tahereh Zarrat Ehsan - Seyed Mehdi Mohtavipour
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.5.2