0% Complete
English
صفحه اصلی
/
پانزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
Aspect-Based Sentiment Analysis of After-Sales Service Quality: A Case Study of Snowa and Competitors Using Digikala Reviews
نویسندگان :
Safiyeh Samadanian
1
Marjan Kaedi
2
1- دانشگاه اصفهان/گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان
2- دانشگاه اصفهان
کلمات کلیدی :
After-Sales Service،Aspect-Based Sentiment Analysis،Deep Learning،Multi-Label Classification
چکیده :
In recent years, aspect-based sentiment analysis has gained attention as a method for processing and summarizing customer reviews. This type of analysis aims to answer two main questions: First, which aspect of the product is the review referring to? Second, what is the customer’s sentiment towards that aspect? Given the importance of after-sales service quality in customer satisfaction, this study examines an aspect-based analysis of a set of reviews from Digikala regarding the after-sales service quality of three washing machine brands, including Snowa and its two competitors. Deep learning models are implemented and evaluated based on example-based and label-based metrics. At the end, an analysis is conducted on customer satisfaction with the quality of after-sales services for the three selected brands.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ارائۀ چارچوب هستانشناسی برای شهر هوشمند مبتنی بر سیستمهای سایبر-فیزیکی
علی اصغر قائمی - جعفر حبیبی - سید حسن میریان
شناسایی کمپلکس های پروتئینی با استفاده از داده های زیستی و خوشه بندی فازی
مریم مولی وردیخانی - دکتر سعید جلیلی مریم مولی وردیخانی - سعید جلیلی -
A New Sentence Ordering Method Using BERT Pretrained Model
Melika Golestanipour - Seyedeh Zahra Razavi - Dr Heshaam Faili
بهبود تشخیص نفوذ به شبکه اینترنت اشیاء با استفاده از مدل ترکیبی الگوریتم های بهینهسازی ازدحام ذرات، گرگ خاکستری و جنگل تصادفی
مهدی علیرضانژاد - عمار عبیس حسین المعموری
Information Technology Risk Management Model for Remote Control Vehicles
Hamid Reza Naji - Aref Ayati
بهبود هزینههای تراکنش در معماری مدیریت زنجیرهی تامین مبتنی بر زنجیرهی بلوکی
مژگان نوروزی نژاد - دکتر زهرا موحدی مژگان نوروزی نژاد - زهرا موحدی -
A Biased Random Key Genetic Algorithm for the Dial-a-Ride Problem
ُSomayeh Sohrabi - Koorush Ziarati - Morteza Keshtkaran
PeCoQ: A Dataset for Persian Complex Question Answering over Knowledge Graph
Romina Etezadi - Mehrnoush Shamsfard
Violence detection using one-dimensional convolutional networks
Narges Honarjoo - Ali Abdari - Dr Azadeh Mansouri
Statistical Disorder Parameters Computing For Hyperspectral Image Anomaly Detection
Dr Maryam Imani
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.3.1