0% Complete
فارسی
Home
/
چهاردهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
روش مهاجرت خوشهای برای بهبود بستربندی به مشتری در گردشکارهای بدون سرویسدهنده
Authors :
محمدامین قسوری جهرمی
1
مهرداد آشتیانی
2
فاطمه بخشی
3
1- دانشگاه علم و صنعت ایران
2- دانشگاه علم و صنعت ایران
3- دانشگاه علم و صنعت ایران
Keywords :
گردشکارهای بدون سرویسدهنده،بستربندی به مشتری،تابع به عنوان خدمت
Abstract :
رایانش بدون سرویسدهنده، یک روش تامین منابع موردنیاز برای نیازهای پردازشی است. گردشکارهای بدون سرویسدهنده شیوهای از رایانش بدون سرویسدهنده است که در آن سلسلهای از توابع فراخوانی میشوند. این سامانهها بصورت رویداد محور عمل کرده و میتوانند اجرای دنبالهای از توابع را به صورت خودکار انجام دهند. اگرچه این نوع رایانش مزیتهایی دارد اما چالشهایی مانند بستربندی به همراه دارد. چالش بستربندی به مهاجرت پیچیده و پر هزینه برنامهی توسعهدهنده اشاره دارد. تاکنون پژوهشهای محدودی بروی چالش بستربندی به مشتری صورت گرفته است. در این تحقیق، روش مهاجرت خوشهای توابع، ارائه داده شده است تا با بررسی ساختار گراف جهتدار بدون دور در سکو و با استفاده از وزندهی به یالهای آن، به صورت خودکار خوشههای بیشتر متصل را انتخاب کرده و انتقال دهد. در ارزیابی انجامگرفته در هنگام ایجاد بار بروی سکو، میانگین پاسخ توابع تا 59 درصد بهبود پیدا کرد.
Papers List
List of archived papers
A Novel Approach to Data mining algorithms and IoT based data mining machine learning
Danial Ramezani - Seyed Hossein Siadat
SBST challenges from the perspective of the test techniques
Sepideh Kashefi Gargari - Dr Mohammad Reza Keyvanpour
طبقه بندی روش های شناسایی داده های تکراری در جهت تسهیل فرایند پاکسازی داده ها
مهدی جعفری - احمد عبدالله زاده بار فروش
A Graph Attention-Based Autoencoder for Critical Path Anomaly Detection in Microservices
Mahdi Naderi - Hossein Momeni - Shayan Shahini
Aspect-Based Sentiment Analysis of After-Sales Service Quality: A Case Study of Snowa and Competitors Using Digikala Reviews
Safiyeh Samadanian - Marjan Kaedi
AN EFFICIENT TASK SCHEDULING IN CLOUD COMPUTING BASED ON ACO ALGORITHM
Zahra Shafahi - Dr Alireza Yari
Business Process Improvement Challenges: A Systematic Literature Review
Hanieh Kashfi - Fereidoon Shams Aliee
Statistical distance-base acceptance strategy for desirable offers in bilateral automated negotiation
Arash Ebrahimnezhad - Dr Hamid Jazayeriy - Dr Faria Nassiri-mofakham
AOV-IDS: Arithmetic Optimizer with Voting classifier for Intrusion Detection System
Amir Soltany Mahboob - Mohammad Reza Ostadi Moghaddam - Shima Yousefi
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر توسعه محصول جدید و نوآورانه با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از حداقل مربعات جزئی: مطالعۀ موردی شرکت کاله
دکتر آرش خسروی - سیده فاطمه حسینی - دکتر مرتضی رجب زاده آرش خسروی - سیده فاطمه حسینی - مرتضی رجب زاده -
more
Samin Hamayesh - Version 42.5.2