0% Complete
فارسی
Home
/
دوازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر توسعه محصول جدید و نوآورانه با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از حداقل مربعات جزئی: مطالعۀ موردی شرکت کاله
Authors :
آرش خسروی
1
سیده فاطمه حسینی
2
مرتضی رجب زاده
3
1- دانشکده مهندسی، مرکز آموزش عالی محلات، محلات، ایران
2- دانشکده مهندسی، مؤسسه آموزش عالی پویش، قم، ایران
3- 2دانشکده مهندسی، مرکز آموزش عالی محلات، محلات، ایران
Keywords :
توسعه محصول، مدیریت دانش مشتری، نوآوری
Abstract :
شرکتها با نوآوري هاي مستمر سعی میکنند مزایاي رقابتی بدست بیاورند، زیرا معرفی یک محصول جدید به بازار هم هزینه بر است و هم با چالشهاي فراوانی روبروست. امروزه، دانش یک سلاح راهبردی است که منجر به موفقیت در عرصه رقابت میشود و سازمانهایی موفق هستند که به طور مداوم دانش جدید ایجاد و آن را در توسعه محصول خود بکار میبرند. در این پژوهش با هدف بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر توسعه محصول جدید و نوآورانه، از 120 مشتری شرکت لبنی کاله، دادههای مورد نظر، مشتمل بر متغیرهای "ساختار سازمانی"، "حمایت مدیریت سازمان"، "مهارت"، "انگیزه"، "درخت دانش"، "سیستم نرم افزاری"، "مدیریت دانش مشتری" و "توسعه محصول جدید و نوآورانه"، به کمک پرسشنامه جمع آوری شده است. این داده ها با توجه به فرضیات مدل و مدل سازی معادلات ساختاری با روش حداقل مربعات جزیی در نرم افزار Smart PLS پیاده سازی شدند، که تحلیل نتایج، حاکی از مدل مناسب و تاثیرگذاری خوب متغیرها میباشد. طبق نتایج به دست آمده در برازش مدل، تمام متغیرها در تمام حوزهها مقدار روایی و پایایی مناسبی در مدل کسب نمودند. همچنین در اثرات کلی مدل نشان داده شد که تمام روابط و تاثیرگذاریهای متغیرهای مذکور، معنی دار میباشند
Papers List
List of archived papers
3D Mesh ONoC: Design of low Insertion Loss and Non-blocking Optical Router and Efficient Routing Algorithm
Sanaz Asadinia - Elham Yaghoubi - Mostafa Sadeghi - Mahdi Mehrabi
Aspect-Based Sentiment Analysis of After-Sales Service Quality: A Case Study of Snowa and Competitors Using Digikala Reviews
Safiyeh Samadanian - Marjan Kaedi
Smart City Standardized Evaluation :Use Case of Mashhad
Dr ُSeyed Mohammadreza Mirsarraf - Dr Alireza Yari - Dr Navid Zohdi - Ali Motevalizadeh
A New Routing Protocol in Internet of Vehicles Inspired of Spread Model of the Covid-19 Virus
Taha Yasin Rezapour - Esmaeil Zeinali - Reza Ebrahimi Atani - Mohammad Mehdi Gilanian Sadeghi
جانمایی توزیعشده محتوا برای ذخیرهسازی موقت در شبکههای سلولی کوچک با حضور کاربران مخرب
زهرا رشیدی - دکتر وصال حکمی - حانیه سلمانطاهری زهرا رشیدی - وصال حکمی - حانیه سلمانطاهری -
Automatic Analysis of Inconsistencies in Inter-Enterprise Business Processes: Introducing a Formal Adaptation Patterns Catalog
Somayeh Ashourian - Shohreh َAjoudanian
A Hybrid Crow Search and Penguin Optimization Algorithm (CPMM) for Efficient Cloud Workflow Scheduling
Reza Akraminejad - Farhad Kazemipour - Mozhdeh Koreh Davoodi
User Preferences Elicitation in Bilateral Automated Negotiation Using Recursive Least Square Estimation
Farnaz Salmanian - Dr Hamid Jazayeri - Dr Javad Kazemitabar
Advanced SMS Spam Detection using Deep Complex Models and Sine-Cosine Algorithm
Sepehr Rezaei - Mohammadreza Shams - Mohsen Alambardar Meybodi
نظرکاوی در سطح مفهوم با استفاده از رویکردی ترکیبی
سیدرضا قادریان خیرآبادی سیدرضا قادریان خیرآبادی -
more
Samin Hamayesh - Version 42.5.2