0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دوازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر توسعه محصول جدید و نوآورانه با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از حداقل مربعات جزئی: مطالعۀ موردی شرکت کاله
نویسندگان :
آرش خسروی
1
سیده فاطمه حسینی
2
مرتضی رجب زاده
3
1- دانشکده مهندسی، مرکز آموزش عالی محلات، محلات، ایران
2- دانشکده مهندسی، مؤسسه آموزش عالی پویش، قم، ایران
3- 2دانشکده مهندسی، مرکز آموزش عالی محلات، محلات، ایران
کلمات کلیدی :
توسعه محصول، مدیریت دانش مشتری، نوآوری
چکیده :
شرکتها با نوآوري هاي مستمر سعی میکنند مزایاي رقابتی بدست بیاورند، زیرا معرفی یک محصول جدید به بازار هم هزینه بر است و هم با چالشهاي فراوانی روبروست. امروزه، دانش یک سلاح راهبردی است که منجر به موفقیت در عرصه رقابت میشود و سازمانهایی موفق هستند که به طور مداوم دانش جدید ایجاد و آن را در توسعه محصول خود بکار میبرند. در این پژوهش با هدف بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر توسعه محصول جدید و نوآورانه، از 120 مشتری شرکت لبنی کاله، دادههای مورد نظر، مشتمل بر متغیرهای "ساختار سازمانی"، "حمایت مدیریت سازمان"، "مهارت"، "انگیزه"، "درخت دانش"، "سیستم نرم افزاری"، "مدیریت دانش مشتری" و "توسعه محصول جدید و نوآورانه"، به کمک پرسشنامه جمع آوری شده است. این داده ها با توجه به فرضیات مدل و مدل سازی معادلات ساختاری با روش حداقل مربعات جزیی در نرم افزار Smart PLS پیاده سازی شدند، که تحلیل نتایج، حاکی از مدل مناسب و تاثیرگذاری خوب متغیرها میباشد. طبق نتایج به دست آمده در برازش مدل، تمام متغیرها در تمام حوزهها مقدار روایی و پایایی مناسبی در مدل کسب نمودند. همچنین در اثرات کلی مدل نشان داده شد که تمام روابط و تاثیرگذاریهای متغیرهای مذکور، معنی دار میباشند
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Persian Language Understanding in Task-oriented Dialogue System for Online Shopping
Zeinab Borhanifard - Hossein Basafa - Seyedeh Zahra Razavi - Heshaam Faili
شبکههای نرمافزار محور در کلان داده: مطالعهی راهکارهای امنیتی و چالشها
احسان سلیمانی دهکردی - محمدرضا ملاخلیلی میبدی
توسعه مدل مفهومی طراحی فرآیند مدیریت بحران سیلاب از طریق بهینه سازی استفاده از دستگاه های اینترنت اشیاء (IoT Devices) در تصمیم گیری
محمود رسولی - سید احسان ملیحی
کشف برخط تقلب پیشنهاد ساختگی (Bid-Shielding) در مناقصه و مزایدههای الکترونیکی هلندی با رویکرد تحلیل شبکه اجتماعی
فاطمه الثلایا - دکتر سید علیرضا هاشمی گلپایگانی فاطمه الثلایا - سید علیرضا هاشمی گلپایگانی -
طراحی و کنترل تطبیقی اورتز رباتیک پایین تنه با استفاده کنترلر منطقی قابل برنامه ریزی و رابط انسان با ماشین
فرهاد عظیمی فر - ستایش کرمی - نیایش امینی
LuckyAgent2022: A Stop-Learning Multi-Armed Bandit Automated Negotiating Agent
Arash Ebrahimnezhad - Faria Nassiri-Mofakham
A Demand Response Schema in Industry: Smart Scheduling Approach for Industrial Processes
Negin Shafinezhad - Hamid Abrishami - Maryam Mahmoodi
Improved Weighting in the Automated Texts Classification using Fuzzy Method
Hamidreza Sadrarhami - S. Mohammadali Zanjani - Ghazanfar Shahgholian
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر توسعه محصول جدید و نوآورانه با رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از حداقل مربعات جزئی: مطالعۀ موردی شرکت کاله
دکتر آرش خسروی - سیده فاطمه حسینی - دکتر مرتضی رجب زاده آرش خسروی - سیده فاطمه حسینی - مرتضی رجب زاده -
ML-based Optical Fibre Fault Detection in Smart Surveillance and Traffic Systems
Rushil Patel - Sana Narmawala - Nikunjkumar Mahida - Rajesh Gupta - Sudeep Tanwar - Hossein Shahinzadeh
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.1