0% Complete
English
صفحه اصلی
/
سیزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
سنجش داده محور ارزش ویژه برند کارکنان
نویسندگان :
علیرضا برادران
1
سپیده نصیری
2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
ارزش ویژه برند،ارزش ویژه برند کارکنان،ارزش ویژه مبتنی بر کارکنان
چکیده :
چالش بازاریابی امروز حتی پیشاز فرآیند تولید آغاز میشود. دغدغه صاحبان برند در بازارهای رقابتی امروزی دستیابی به مزیتهایی رقابتی است که تقلیدپذیری هرچه دشوارتر توسط رقیبان داشته باشند. این تلاش بیوقفه متخصصان بازاریابی و منابع انسانی را در کنار هم قرار داده تا سازمان و برند را به جایی برسانند که جذابیت بیشتری برای کارکنان بالقوه داشته باشد چراکه یکی از مهمترین مزیتهای رقابتی که بهسختی هم تقلیدپذیر است در اختیار داشتن و در اختیار گرفتن سرمایههای انسانی است. تلاشهای بازاریابان و متخصصان منابع انسانی دستیابی به نوعی ارزش ویژه است که گفتهی کینگ و گریس (۲۰۰۹) آن را ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان مینامند. اما در زمانهی حضور گسترده شبکههای اجتماعی و انواع راههای ارتباطی الکترونیک، انبوه دادهها کار را برای متخصصان دشوارتر از آنچه بود میکند. بنابرین لازم است برندها به سنجههایی دادهمحور مجهز باشند تا بتوانند ارزش ویژه برند کارکنان را اندازه گرفته و واکنش مناسب را نسبت به آن اعمال کنند. در ادبیات، بهخصوص بعداز معرفی مدل کینگ و گریس (۲۰۰۹) برای این ارزش سه بعد اصلی رفتار متناسب با برند، تأیید تعریف مثبت از برند، و وفاداری به برند بر شمرده شده. صاحبان برندها برای دستیابی به سطوح بالاتر از نتایج ارزش ویژه برند کارکنان باید عواملی را که ما آنها را پیشآیندها نامیدهایم به کار بسته و در سازمان متبوعشان پیاده کنند. در قبال آن میتوانند انتظار داشته باشند با سنجش دادههای عواملی که آنها را پیآمدها نامیدهایم وضعیت خود از نظر این ارزش ویژه را تشخیص دهند. همه اینها ما را بر آن داشت تا تا با مرور مقالات برجسته و مرتبط ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۱ میلادی، ضمن اشاره به ابعاد ارزش ویژهی برند کارکنان، پیشآیندها و پیآمدهای آن را نیز تشریح کنیم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Knowledge Extraction from Technical Reports Based on Large Language Models: An Exploratory Study
Parsa Bakhtiari - Hassan Bashiri - Alireza Khalilipour - Masoud Nasiripour - Moharram Challenger
Epileptic Seizure Detection based on Statistical and Wavelet Features and Siamese Network
Zahra Hossein-Nejad - Mehdi Nasri
LLM-Driven Feature Extraction for Stock Market Prediction: A case study of Tehran Stock Exchange
Siavash Hosseinpour Saffarian - Saman Haratizadeh
بکارگیری الگوریتم بهینه سازی فاخته و منطق فازی به منظور بهبود زمانبندی وظایف در محیط محاسبات مه
فاطمه دوامی - حمید جلیلوند - فاطمه نجفی
طراحی نرم افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده با کاربرد فروش عینک
مینا علیانژاد - نسترن زنجانی - زهرا عسکری نژاد امیری
Heart Sound Classification based on Group-based Sparse Features of PCG Signal
Zahra Hossein-Nejad - Mehdi Nasri
Design and modeling of a waiter robot
Amin Mohammadnejad - Hami Tourajizadeh
بهبود تشخیص نفوذ به شبکه اینترنت اشیاء با استفاده از مدل ترکیبی الگوریتم های بهینهسازی ازدحام ذرات، گرگ خاکستری و جنگل تصادفی
مهدی علیرضانژاد - عمار عبیس حسین المعموری
A Community-Based Method for Identifying Influential Nodes using Network Embedding
Nargess Vafaei - Dr Mohammad Reza Keyvanpour
An approach to model the optimal service provisioning in vehicular cloud networks
Farhoud Jafari Kaleibar - Maghsoud Abbaspour
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.5.2