0% Complete
English
صفحه اصلی
/
سیزدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
سنجش داده محور ارزش ویژه برند کارکنان
نویسندگان :
علیرضا برادران
1
سپیده نصیری
2
1- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
2- دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
کلمات کلیدی :
ارزش ویژه برند،ارزش ویژه برند کارکنان،ارزش ویژه مبتنی بر کارکنان
چکیده :
چالش بازاریابی امروز حتی پیشاز فرآیند تولید آغاز میشود. دغدغه صاحبان برند در بازارهای رقابتی امروزی دستیابی به مزیتهایی رقابتی است که تقلیدپذیری هرچه دشوارتر توسط رقیبان داشته باشند. این تلاش بیوقفه متخصصان بازاریابی و منابع انسانی را در کنار هم قرار داده تا سازمان و برند را به جایی برسانند که جذابیت بیشتری برای کارکنان بالقوه داشته باشد چراکه یکی از مهمترین مزیتهای رقابتی که بهسختی هم تقلیدپذیر است در اختیار داشتن و در اختیار گرفتن سرمایههای انسانی است. تلاشهای بازاریابان و متخصصان منابع انسانی دستیابی به نوعی ارزش ویژه است که گفتهی کینگ و گریس (۲۰۰۹) آن را ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان مینامند. اما در زمانهی حضور گسترده شبکههای اجتماعی و انواع راههای ارتباطی الکترونیک، انبوه دادهها کار را برای متخصصان دشوارتر از آنچه بود میکند. بنابرین لازم است برندها به سنجههایی دادهمحور مجهز باشند تا بتوانند ارزش ویژه برند کارکنان را اندازه گرفته و واکنش مناسب را نسبت به آن اعمال کنند. در ادبیات، بهخصوص بعداز معرفی مدل کینگ و گریس (۲۰۰۹) برای این ارزش سه بعد اصلی رفتار متناسب با برند، تأیید تعریف مثبت از برند، و وفاداری به برند بر شمرده شده. صاحبان برندها برای دستیابی به سطوح بالاتر از نتایج ارزش ویژه برند کارکنان باید عواملی را که ما آنها را پیشآیندها نامیدهایم به کار بسته و در سازمان متبوعشان پیاده کنند. در قبال آن میتوانند انتظار داشته باشند با سنجش دادههای عواملی که آنها را پیآمدها نامیدهایم وضعیت خود از نظر این ارزش ویژه را تشخیص دهند. همه اینها ما را بر آن داشت تا تا با مرور مقالات برجسته و مرتبط ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۱ میلادی، ضمن اشاره به ابعاد ارزش ویژهی برند کارکنان، پیشآیندها و پیآمدهای آن را نیز تشریح کنیم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
شناسایی جایگاه مالونیلاسیون در پروتئینها با بهرهگیری از استخراج ویژگی و تکنیکهای پردازش زبان طبیعی
حنانه رجبیون - محمد قاسم زاده - وحید رنجبر بافقی
Open-domain question classification and completion in conversational information search
Omid Mohammadi Kia - Mahmood Neshati - Mahsa Soudi Alamdari
Securing the Internet of Things via Blockchain-Aided Smart Contracts
S. Mohammadali Zanjani - Hossein Shahinzadeh - Jalal Moradi - Zohreh Rezaei - Bahareh Kaviani-Baghbaderani - Sudeep Tanwar
A perceptual loss for screen content image super-resolution
Hossein Sekhavaty-Moghadam - Marzieh Hosseinkhani - Dr Azadeh Mansouri
امنیت در اینترنت اشیا؛ معماری، کاربردها، چالشها و راهکارها
مهدی موسی وند - دکتر پیام محمودی نصر مهدی موسی وند - پیام محمودی نصر -
تشخیص ارتباط معنایی در استکاورفلو با رمزگذار جمله جهانی
مجید دلیری - جعفر حبیبی - عیسی انامرادنژاد
تخلیهی باری وظایف اینترنت اشیاء بر روی مه محاسباتی با استفاده از الگوریتم حشره آبسوار
عفت تقی زاده بیلندی - آرش دلداری - علیرضا صالحان
بررسی امنیت وفقی در اینترنت وسایل نقلیه
سیده یگانه غیور باغبانی - دکتر سعید جلیلی سیده یگانه غیور باغبانی - سعید جلیلی -
مدیریت توأم منابع و خواب ایستگاه پایه مبتنی بر یادگیری تقویتی در شبکه های فوق متراکم با ارتباطات دو طرفه
طاهره رحمتی - بهروز شاهقلی قهفرخی
Sparse Beamforming Design for Non-Coherent UD-CRAN with mm-Wave Fronthaul Links
Alireza M. Hosseini - Dr Abbas Mohammadi
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.5.2