0% Complete
English
صفحه اصلی
/
چهاردهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش
روش مهاجرت خوشهای برای بهبود بستربندی به مشتری در گردشکارهای بدون سرویسدهنده
نویسندگان :
محمدامین قسوری جهرمی
1
مهرداد آشتیانی
2
فاطمه بخشی
3
1- دانشگاه علم و صنعت ایران
2- دانشگاه علم و صنعت ایران
3- دانشگاه علم و صنعت ایران
کلمات کلیدی :
گردشکارهای بدون سرویسدهنده،بستربندی به مشتری،تابع به عنوان خدمت
چکیده :
رایانش بدون سرویسدهنده، یک روش تامین منابع موردنیاز برای نیازهای پردازشی است. گردشکارهای بدون سرویسدهنده شیوهای از رایانش بدون سرویسدهنده است که در آن سلسلهای از توابع فراخوانی میشوند. این سامانهها بصورت رویداد محور عمل کرده و میتوانند اجرای دنبالهای از توابع را به صورت خودکار انجام دهند. اگرچه این نوع رایانش مزیتهایی دارد اما چالشهایی مانند بستربندی به همراه دارد. چالش بستربندی به مهاجرت پیچیده و پر هزینه برنامهی توسعهدهنده اشاره دارد. تاکنون پژوهشهای محدودی بروی چالش بستربندی به مشتری صورت گرفته است. در این تحقیق، روش مهاجرت خوشهای توابع، ارائه داده شده است تا با بررسی ساختار گراف جهتدار بدون دور در سکو و با استفاده از وزندهی به یالهای آن، به صورت خودکار خوشههای بیشتر متصل را انتخاب کرده و انتقال دهد. در ارزیابی انجامگرفته در هنگام ایجاد بار بروی سکو، میانگین پاسخ توابع تا 59 درصد بهبود پیدا کرد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Predicting Suicide Risk in Adolescents with Random Forest for Unbalanced Data Management
Fatemeh Rabbani - Dr Behrooz Masoumi - Dr Mohammad Reza Keyvanpour
تولید خودکار موارد آزمون برای پوشش مسیر اصلی با الگوریتم جایا
ُSaba Yadegari - Mohammad-Reza Keyvanpour
A Novel Resource Allocation Scheme for Underlaying NOMA-Based Multi-Channel Cognitive D2D Communications
Anahita Akbari - Dr Javad Zeraatkar Moghaddam - Dr Mehrdad Ardebilipour
KGLM-QA: A Novel Approach for Knowledge Graph-Enhanced Large Language Models for Question Answering
Alireza Akhavan safaei - Pegah Saboori - Reza Ramezani - Mohammadali Nematbakhsh
Recommendation Systems in Smart Agriculture: Pathway to a well-designed system
Ahmad Nameni - Amir Ghafarian Daneshmand - Omid Mahdi Ebadati E
Aligning the Brick and Mortar cosmetic with digital transformation as the right way to overhaul the In-store Experience
Mehrgan Malekpour - Dr Federica Caboni
COVID-19 Image Retrieval Using Siamese Deep Neural Network and Hashing Technique
Farsad Zamani Boroujeni - Doryaneh Hossein Afshari - Fatemeh Mahmoodi
کنترل کیفیت غیرمتمرکز مبتنی بر هوش ترکیبی در سیستمهای مشارکتی برخط
مهدیه طالب زاده - هاله امین طوسی - محمد اله بخش
Enhancing Software Effort Estimation with an Integrated Approach of Particle Swarm Optimization and Genetic Algorithms in Analogy-based Method
Ehsan Nasr - Keyvan Mohebbi
A Topic Based Method to Classify the Question Clarity in CQA Networks
Alireza Khabbazan - Dr Ahmad Ali Abin
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.0.3